top of page

Über miich...

d'Gschicht vo „Für diich...“ und chli öppis zu miir

Min Name isch Eveline Schanz und ich bin Afangs Drissgi. Scho als chliises Meitli, hät mich s‘ Nähe fasziniert. Miis Mami isch als Nählehrerin i verschiedene Kürs für Erwachseni tätig gsi und hät au mir s Nähe biibracht.


Vor es paar Jahr han ich denn als Wiehnachtsgschänkli chliini Kosmetiktäschli us Wachstuech gnäht. Us dene Gschänkli isch s Label „Für diich...“ entstande.


Demit ich mini Freud über die selber gnähte Sache chan teile, bin ich im Winter regelmässig a Wiehnachtsmärt unterwegs, stelle mini selber gnähte Sache au a Koffermärt us und duen uf Bstellig nähe.


D Produkt werded jewiils nachem erste Chäufer oder Beschänkte benännt.


Das Ganze betriib ich als Hobby. Brueflich schaf ich ufere Bank und han im Summer 2021 no mis Masterstudium abgschlosse.

bottom of page